Bela Tarantula ke?


“Sebulan beb bersarang labah2 kat situ, siap spesis tarantula lagik..hanoi ke mana..ha long bay ke mana..”

Petikan sinis daripada komen si kunangsepi (Hendy Putra) dalam Facebook setelah berminggu lamanya dihidang omongan retorik aku untuk mengupdate ceritera sang kuchalana. Haha. Bulan June berakhir tanpa sebarang entry,bukan bermaksud sepi tanpa aktiviti. Nah, berderet tentatif hidupku bulan lepas.

2 - 7 June = Jelajah Ho Chi Minh, Vietnam
8 June = Pharmaceutical Care Workshop di IIUM Kuantan
9 – 13 June = Jelajah Melaka & Kuala Lumpur
14 – 21 June = Community Posting di Lim Medical Supplies
22- 26 June = Pharmacist & Tobacco Control Training di Pusat Racun Negara
26 – 1 July = Asia Pacific Pharmaceutical Symposium 2009 di Penang
2 July = Jelajah Penang
4 – 5 July = H1N1 : Isolation Ward, Hospital Sultanah Nur Zahirah
6 – 11 July = H1N1 : Home Quarantine

InsyaAllah, jika diizinkanNya, lepas ni akan diupdate ceritera sang kuchalana dari semasa ke semasa. Nantikan karya sulung daripada saya sepanjang berada di IIUM Kuantan setelah sekian lama tidak menulis cerpen. Karya amatur berjudul Sebening Fajar Lanau ditulis berdasarkan cerita dan pengalaman penduduk orang asli Pos Pantos yang diceritakan kepada saya ketika menjalankan Modul Dakwah bersama-sama mereka di COHSAS Mei lalu. Apa yang disampaikan, saya untaikan menjadi sebuah cereka yang diharap dapat memberikan pengiktibaran sedikit sebanyak kepada kita semua. Selamat membaca. Terima kasih~
3 Responses
  1. Kunangsepi Says:

    tak perlu sebenarnya pi kompang serata alam kunangsepi tuh siapa..aiyo..kan publisiti murahan...

    haha..tak sabar nak baca Sebening fajar lanau..adakah seindah khabar..nantikan..


  2. Mohd Syafiq Says:

    haha..kunangsepi hang kan paling mantop, aku tolong promote sket..heheh..

    seindah khabar kah? xde makna nk indah khabarnya..aku nk letak kat sini pon malu gile..diorg suh post sgt..huh..karya amatur maa...karangan SPM..hahaha..


  3. Kunangsepi Says:

    dah tu kalau aku nk baca kat celah mana weh??post je la kat sini, nak malu apa..xkan la karya sendiri pon malu..